Eauseus

بازیابی اطلاعات هارددیسک

اطلاعات یا دیتا هر شخص و شرکت مهمترین دارایی های آن ها می باشد و در این بین ممکن است این اطلاعات اتفاقی و یا به دلیل ویروس های مخرب و یا باج افرارها از بین بروند. از این رو در این مقاله قصد داریم نحوه بازیابی و ریکاوری اطلاعات هارد را به شما آموزش دهیم. با این روش تا 90 دصد امکان برگشت اطلاعات از دسته رفته را خواهید. داشت.

مرحله اول : نرم افزار EaseUS Data Recovery را از لینک زیر دانلود کنید.

لینک دانلود

مرحله دوم :

پس از نصب نرم افزار  و اجرای آن مشاهده میکنید که محیط نرم افزار درایو های هارد دیسک را به شما نمایش خواهد داد که میتوانید هر کدام را جداگانه عملیات ریکاوری انجام دهید.

در این مثال ما چند فایل در قالب عکس و متنی در یک فولدر داخل درایو D قرار داده ایم و آن ها را بطور کامل از روی سیستم پاک خواهیم کرد.

EaseUS1
مرحله سوم :

پس از انتخاب درایو و یا محل مورد نظر برای ریکاوری, گزینه اسکن را کلیک میکنیم تا عملیات ریکاوری دیتاهای حذف شده آغاز شود. همچنین میتوانید برای ریکاوری داده ها و اطلاعات مورد نظر که به مانند مثال امروز ما از قسمت Specify a Location  مسیر دلخواه را برای ریکاوری اطلاعات خود انتخاب نمایید تا سریع تر عملیات اسکن و جستجو فایل های شما انجام شود. 

EaseUS2
مرحله چهارم :

در این مرحله خواهید دید که عملیات جستجو و اسکن فایل های مسیر انتخابی آغاز شده و یک تایم لاین بالای صفحه نرم افزار وجود دارد که زمان به پایان رسیدن اسکن را نمایش میدهد. اجازه دهید به صورت کامل اسکن انجام شود تا فایل های بازیابی شده خراب و غیرقابل استفاده نشوند.

easeus3
مرحله پنجم :

پس اتمام اسکن درایو و یا فولدر مورد نظر بر روی سیستم خواهید دید که اکثر فایل ها و فولدرهای حذف شده شما را بازیابی کرده است. در فولدر  Easeus ای که در این مثال ساختیم و چند فایل را از درونش حذف کردیم مشاهده میکنید که عملیات ریکاوری انجام شده است.

easeus4
مرحله ششم :

پس از اتمام و مشاهده فیال و فولدر های حذف شده بر روی آن ها کلیک راست نمایید و گزینه Recover را انتخاب و محل بازکشت فایل و فولدر خودتان را مشخص کنید تا فایل در همان مسیر بازیابی شود.

eseus 4
برچسب ها: بدون برچسب

نظر بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *